10 Tajomstiev pre žiarivejšie a belšie zuby

10 Tajomstiev pre žiarivejšie a belšie zuby                    Strácajú vaše perlové biele zuby lesk kvôli škaredým, šedým alebo žltým škvrnám? Vekom sa zuby takto menia, ale aj niektoré bežné potraviny, nápoje a dokonca aj ústne vody môžu poškodiť zuby. Dodržiavaním dobrých návykov ústnej hygieny, používanie správnych pomôcok, techník čistenia a niektorých prípravkov na ..Pokračovať v čítaní

Zdravé zuby pre život : 10 tipov pre rodiny

Máte toľko dobrých dôvodov udržiavať zuby a ďasná vo vašej rodine zdravé. „Ich žiarivé úsmevy.“ Byť schopný prijímať dobrú výživu. Vyhýbať sa bolesti zubov a nepohodlie spojené s tým. Dlhodobý výskum potvrdzuje, že ochorenie ďasien môže viesť k ďalším problémom v tele, vrátane srdcových ochorení. Našťastie existujú jednoduché spôsoby, ako udržať zuby silné a zdravé od ..Pokračovať v čítaní

Projekt „GENERÁCIA BEZ KAZU“

DIAMOND DENTAL – ambulancia dentálnej hygieny je aktívne zapojená do projektu Asociácie dentálnych hygieničiek s názvom Generácia bez kazu, ktorý bol spustený 20.03.2016 ku dňu ústneho zdravia. Obsahuje štyri moduly, ktoré sú jednotlivo zamerané na konkrétnu tému, ale súbežne sú zároveň navzájom prepojené.     PROJEKT „GENERÁCIA BEZ KAZU“   1.Modul ..Pokračovať v čítaní

Čo je to vlastne dentálna hygiena?

Dentálna hygiena je účinná liečebno-preventívna metóda modernej stomatológie, ktorá vedie k zachovaniu vlastných zubov v ústach po celý život. Zabraňuje vzniku ochorení na tkanivách dutiny ústnej. Dnes je už vedecky dokázané, že prevencia je najlepší a najúčinnejší liek na liečbu ochorení. – zabezpečuje najvyššiu kvalitu starostlivosti o orálne zdravie.   Jej cieľom je zabrániť poškodeniu tvrdých zubných ..Pokračovať v čítaní